The Elder Scrolls Online - една от най-очакваните игри


The Elder Scrolls Online определено е една от най-очакваните игри за тази година заедно с WildStar, EverQuest Next, sandbox-а от ААА-клас ArcheAge и  Final Fantasy XIV: A Realm Reborn.
Както и настолната игра, така и онлайн варианта й поразява с размах, разказват Mail.Ru Games. На играчите ще е достъпен целия виртуален свят Tamriel — от Cyrodiil до Skyrim.



Разработчиците обещават да изработят провинциите, така че тези, които са провели стотици часове, изучавайки Skyrim, веднага ще да могат да се ориентират в онлайн версията му. Светът в The Elder Scrolls Online обаче няма да бъде "безшевен". Преходът от една провинция в друга ще става с рестартиране на екрана. Освен това няма да имате възможност да ходите, където си искате - ще попадате в дадена локация, според нивото на развитие на героя ви. С PvP ще можете да се занимавате от първата минута - за групови битки е определена провинция Cyrodiil, където попадайки нивото ви се повишава автоматично до максималното.



The Elder Scrolls се слави с нелинеен сюжет, което ще се случи и в онлайн версията. Обещават ни минимум куестове от сорта "Иди убий 50 бръмбара и получи награда". Почти всеки куест ще има различни начини за изпълнение, така че ако играете с приятели и те изберат друг начин, то вие няма да се срещнете.




В The Elder Scrolls ще има уникални сюжетни линии за всеки клас, подобно на The Old Republic, една част от събитията ще се случват в локации, специално създадени за вашия герой. Всеки играч завършил сюжетната си линия ще си построи свой виртуален свят. В зависимост от вашите решения може да се окажете крал или пък просяк.



Ще има и достатъчно групови куестове, както и задължителните дънджъни. Последните ще бъдат на вид и като обичайните подземия, но ще има и такива , които представляват открито пространство, където ще могат да се срещнат няколко групи играчи.

Класовете в играта са само четири: Dragon Knight, Templar, Mage и Nightblade, но развитието на всеки от тях ще бъде много интересно. Вашият герой ще има възможност да учи особени навици, които ще му дават оръжие. Няма да има и твърди класови ограничения - например може да си създадете маг, който да бъде облечен в тежка броня. Бойната система ще е non target. Ще има възможност да превключите на режим "от първо лице".



Основна задача в играта вероятно ще бъде борбата за контрол над Cyrodiil чрез безкрайни обсади. Всички фракции ще воюват за завладяването на крепости, които ще носят различни бонуси. Колкото повече крепости е завладяла вашата фракция, толкова по-силна ще е тя. Ако една от страните пък успее да завладее цялата територия, то един от играчите ще стане Император.


В сраженията за власт над Сиродиил играчите ще трябва да приложат и тактическо мислене. Например по пътищата между замъците ще вървят каравани, които осигуряват снабдяването. Ако успеете да прережете пътя им, то чувствително ще отслабите защитата на крепостта. В обсадите ще може да се ползва и обсадна техника.
В интервю за GameReactor гейм-директорът на The Elder Scrolls Online Мат Файрър каза, че интерфейсът на играта ще е без голямо количество панели, а бойната система ще е силно action ориентирана. Той обещава, че играта ще може да се премине и соло.


Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Публикуване на коментар