В света на Skyforge ще се превърнем в богове


Skyforge - новата онлайн игра от Allods Team и Obsidian Entertainment притежава огромен свят, уникална бойна система и възможността да станеш бог. 

По време на Game Developers Conference (GDC), която се проведе в Сан Франциско, журналисти от цял свят видяха за пръв път Skyforge при това не само на видео, но и успяха да поиграят в нея. Между тях са и пишещите братя от Games Mail.Ru, които пробваха играта (все пак гигантът Mail.Ru е собственик на My.com, разработваща играта с екипа, работил по Allods Online). Именно те разказват за особеностите на Skyforge.

Aelion това е планетата, на която се развива сюжета в Skyforge. Тя е изпъстрена с различни пейзажи - от морски брегове, тропически джунгли, пасторални селски местенца и величествената столица, сияеща от огньове. Има и странни места - реещи се във въздуха останки от древни царства, ледено море и др.



Цивилизацията на Aelion е мирна и технологично развита. Все ще се намери обаче кой да наруши спокойствието ѝ. Обикновените жители обаче не вземат участие в защитата на Aelion. Безсмъртните са защитниците ѝ. Това са тези, които са открили тайната на възкресението след смърт в битка.

Безсмъртните ще бъдат играчите. Всеки един ще премине различни изпитания и ще създаде свой култ от сподвижници. Едва след това може да стане Бог. Боговете защитават смъртните от нападенията на извънземните. Освен това се бият и помежду си, за да докажат, кой от тях е най-могъщ.
В Skyforge няма да има традиционното разделение на фракции. Срещу нашествениците всички се сражават рамо до рамо. В мирно време обаче междуособните войни са факт. В тях ще се включват стотици играчи.



В играта ще можете да воювате с помощта на мишката - на клавишите ѝ са настроени основните удари, а на клавиатурата помощните.  В боя ще ползвате комбо, навързани в последователност според скиловете. Два клика с левия клавиш плюс десен ще ви донесе мощна атака, избиваща цял куп чудовища. При друг комбинации героят ви ще нанася мощни и атрактивни удари със скок, салто, превъртане през рамо и т.н.

Героят ще се развива, следвайки своя "карта" от разклонени маршрути. Вървейки по пътя си и изпълнявайки нужните задачи, той ще открива нови умения, навици, характеристики и т.н. Освен класовата област има и обща огромна по размери област.

В играта няма да има класически лекуващ клас. Разработчиците са го обмислили с цел да се избегне от класическата схема в ПвП- убий първо лекаря, а след това останалите.
С течение на времето се очаква информацията за играта да се допълва с нови подробности. 
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Публикуване на коментар