Във връзка с това директорът на играта Matt Firor се обърна с писмо към феновете на играта, в което разказа какво е променено в The Elder Scrolls Online, цитиран от MMORPG News.
Според него някои от промените са станали "зад кулисите" и надали са така забележителни, но една от тях е оптимизацията на производителността. Той допълни, че са се вслушали в мнението на комюнитито. Така например играчите не харесали началото на играта и се чувствали ограничени.
Фирър обясни, че разработчиците са го били замислили така, за да не бъде обсипан новобранеца с множество информация още от самото начало, а да може да премине кратък курс по усвояване на играта. Все пак те са внесли необходимата промяна и сега след по-рационално обучение в Coldharbour, новите герои се събуждат в първия главен град на своя алианс, без да е необходимо да преминават през стартовите острови.
Сега се разширява диапазона около тези градове, за да не се получи така, че новобранецът да се сблъска с врагове доста по-силни от неговото ниво на развитие. Остава възможността по желание да се върнете на стартовите острови, където също има промени и да ги изследвате, но може спокойно да пропуснете тази част от играта.
Също така въз основа на коментарите и забележките на комюнитито са внесени промени в системата на боя. Разработчиците продължават да търсят варианти, така че близкият бой да е по-реалистичен и да дава по-истински усещания у играча. Освен това играчът вече няма да може да преминава през NPC-то. Това е била една от функциите, изисквана от феновете на ESO.
Във връзка с огромния интерес към MMORPG The Elder Scrolls Online в световен мащаб са били направени редица промени, които да помогнат на играта да издържи наплива на желаещи. Създателите на ESO са инсталирали големи центрове за обработка на данни в Северна Америка и Европа за поддръжка на играта.
Тестовете са потвърдили вече, че милиони играчи от Европа и други части на света могат безпроблемно да играят на северноамериканските сървъри. Задръжките по време на бета тестовете са били корегирани и е установено, че не са се дължали на местоположението на сървъра, а е бил вътрешен баг.
Към датата на релийза създателите са готови да пуснат нови сървъри в случай, че количеството на желаещите надхвърли очакваното. Ако се появят дълги опашки за вход в играта, то на играча ще бъде предложено да се "засели" на новооткрития сървър. Това по всяка вероятност ще бъдат временни места, където да започнете игра.
Регистрираният ви герой и натрупаният опит няма да бъдат загубени, а ще бъдат автоматично прехвърлени, когато се логнете следващия път на главния мега сървър.
Мат Фирър обещава в писмото си, че продължават да разработват допълнително съдържание за играта и скоро ще бъде оповестено пълното пост релийзно допълнение - новата зона за приключения Craglorn, посветена на групово ендгейм ПвЕ. Освен това регулярно в ESO ще бъдат добавяни нови и нови допълнения с интересно съдържание, обещават още разработчиците.
0 коментара:
Публикуване на коментар