В Diablo 3 ще бъде добавен експанжъна Reaper of Souls и разработчиците ни предлагат да се запознаем с крепостта Пандемониум - обителта на главния злодей Малтаел.
Апогей на Вечния конфликт
Пандемониум се е появил още с началото на битието, когато ангели и демони, воювали жестоко за власт над Камъка на Света. В продължение на векове този артефакт, позволяващ да се променя реалността, не един път преминавал от една ръка в друга. Воините на Небесата и слугите на Преизподнята се сблъсквали постоянно, създавали нови светове и наблюдавали, как техните несъвършени творения загиват. Мнозина знаят, че по време на войната на Греха падналия ангел Инарий и Лилит, дъщерята на Мефисто, избягали заедно с Камъка на Света и създали свят, наречен понастоящем Санктуарий. От тогава, след като артефакът бил добре скрит в новия свят, битките около Пандемониум започнали да заглъхват, докато накрая съвсем не затихнали.Скоро играчите ще имат възможността отново да посетят загадъчната запустяла крепост и нейните околности. Тези, които са били вече тук, ще открият, че тя се е променила.
Крепостта е била построена от Тираел специално за защита на древния артефакт и една от уникалните особености на Пандемониум е, че крепостта може да променя облика си в зависимост от това, кой я управлява. Макар че през вековете, тя много пъти е сменяла собствениците си, интересът към тази крепост угаснал както от страна на демоните, така и от страна на ангелите.
Нов изглед на бойното поле
Дизайнерите и сценаристите на играта отдавна искали да разкрият пълния потенциал на Пандемониум, тъй като в Diablo II била показана малка част от тази удивителна област. Идеята за този граничен пункт между Небесата и Преизподнята им била особено привлекателна, но от друга страна не е било много лесно да се измисли необходимия облик на това място, съхранявайки ранния му стил.Една от идеите, свързани с тази област, ила концепцията за вечната промяна. Така създателите на играта решили да обединят всичките си идеи и от тази смес да създадат облика на Пандемониум. На тях им се искало, когато играчите стъпят в нея да си кажат: "Да, това е истинския Пандемониум."
Цяла вечност на това място са воювали ангели и демони.
Разработчиците се оказали пред задачата, да измислят, именно как ще изглежда това бойно поле. Какви същества да го населяват? Лешояди, които се хранят с останките на загиналите воини, захвърлени на произвола на съдбата, ангели и демони, които се сражват до смърт, уникални създания, като пътешественици между световете, отварящи портала към вечното заточение.
Пандемониум е трябвало да стане въплъщение на идеята за Вечния конфликт. Тази крепост е и е била фронт на войната между Небесата и Преизподнята, кръстопът между световете, затова всеки елемент от тази област е трябвало да бъде измислен и разположен, така че да се създава усещане за равновесие (макар и хаотично).
Бойните полета и самата крепост трябвало да създават впечатление за древност и вечност, но и не трябвало да разсейват играча от игралния процес. Дизайнерите трябвало да се опитат да направят, така че играчът да няма впечатлението, че се е загубил някъде в космическото пространство. В същото време у играча трябва да възниква интерес към изследването на нещо ново, непроучено.
Огромните подземия са неизменна част от игрите от серията Diablo и акт V следва тези традиции. Крепостта Пандемониум е трябвало да се различава от другите области. Вие ще откриете яка крепост, в която все още личт следите на охраняващия я гарнизон, който явно не се е състоял от хора.
Разработчиците разказват за брейнсторминга по време на работата. Водещият дизайнер Дейв Адамс обяснява за т.нар. "Дни на Въображението".
"Дизайнерите се разбиваха на групи и започваха да измислят събития. Беше много интересно да се наблюдава, какви идеи възникват и колко се различават една от друга. Този метод често се използва, за да си представим, какво чака героя по неговия път през дадената местност. Ние успяхме да измислим много интересни събития и се надяваме да ги оцените в играта."
0 коментара:
Публикуване на коментар